سماجی ذمہ داریوں

left

دین سنجیدگی سے اپنا وجود رکھتا ہے جس میں کمیونٹیز کے لئے اس کی ذمہ داری قبول کرلی. کمپنی کے ایک طریقے سے لوگوں کی حفاظت اور اس کی مصنوعات کے ڈیزائن اور اس کی کارروائیوں کے انعقاد کے ذریعے ماحول برقرار رکھتا ہے کہ میں اپنے کاروبار کی کاروائیاں کرنے پر کاربند ہے. حفاظت کی مصنوعات کی ترقی میں ایک لازمی غور ہے.

صحت کی تعلیم

دین بہت معروف تنظیموں جس سہارا ٹرسٹ، شوکت خانم میموریل کینسر ہسپتال اینڈ ریسرچ سنٹر، جناح اسپتال، حجاز ہسپتال جیسے معیاری طبی خدمات اور صحت سے متعلق آگاہی فراہم کر رہے حمایت کر رہا ہے

شوکت خانم میموریل کینسر ہسپتال

  • شوکت خانم میموریل کینسر ہسپتال اینڈ ریسرچ سنٹر – گزشتہ عشرے کے دوران، شوکت خانم میموریل کینسر ہسپتال اینڈ ریسرچ سنٹر اتکرجتا فقیروں کے کینسر کے مریضوں کی ہزاروں تک کی لاگت کا جامع کی دیکھ بھال مفت فراہم کرنے کا ایک مرکز کے طور پر خود کو قائم کیا. اس اہم، سٹیٹ آف دی آرٹ پنجاب کے دل میں واقع ہسپتال عمران خان، پاکستان کا سب سے نامور کرکٹرز میں سے ایک کی طرف سے قائم کیا گیا تھا. ایک خیراتی انسٹی ٹیوٹ کے طور پر، یہ ملک بھر سے اور دنیا بھر میں دوستوں اور خیر خواہوں کے عطیات سے اکثریتی فنڈز فراہم کررہی ہے.

جناح اسپتال

  • جناح ہسپتال – جناح اسپتال 105 ایکڑ (0.42 km2 تاریخ) کے دوران پنجاب پھیلنے کا پاکستان کے صوبے میں 1100 کے بستر کے ساتھ دوسرا سب سے بڑا ٹیچنگ اسپتال ہے. موٹروے سے تمام اہم یا معمولی حادثے مقدمات لاہور کی بہترین سطح میں ٹراما مرکز ہونے کی وجہ سے فوری طور پر انتظام کے لئے لایا جاتا ہے جہاں جناح ہسپتال ہے. جناح میں مریضوں کی اکثریت بھائی Pheru، پتوکی، رائے ونڈ اور تمام کے قریب دیہات کی طرح ارد گرد کے غریب مضافات سے آئے. جناح نے بھی اس کے ساتھ ساتھ جنوبی Punjab.Jinnah کے ساتھ ساتھ ایک ٹیچنگ اسپتال ہے کے طور پر لاہور کے جنوبی علاقوں کو پورا کرتا ہے. 1،416 طالب علموں کو علامہ اقبال میڈیکل کالج کے ڈاکٹروں بننے کی تعلیم حاصل کرنے اور جناح میں عملی طریقہ کار سیکھنے کے ساتھ، 7،000 سے زائد ڈاکٹرز گزشتہ دس سال کے دوران یہاں سے گریجویشن کیا ہے.

جب بھی ایک بدقسمتی یا ملک میں دین ایسے وقت میں اس کی مکمل مدد فراہم کی ہے ایک سنگین صورتحال ہے. آزاد کشمیر میں اور شمال مغربی سرحدی صوبے (NWFP) مظفر آباد شہر کے قریب میں 2005 میں سب سے زیادہ تباہ کن زلزلے کے موقع پر، دین متاثرین کے لئے خوراک اور صحت کی سہولیات کے لئے سخت محنت کردار ادا کیا ہے.

  • چنیوٹ انجمن اسلامیہ – چنیوٹ انجمن اسلامیہ بہت ڈسپنسریوں، میٹرنٹی ہومز، کراچی، فیصل آباد اور چنیوٹ میں سکولوں اور ہسپتالوں کو چلانے کے ایک سوشل ویلفیئر سوسائٹی ہے. حال ہی میں ٹرسٹ کورنگی کے علاقے میں 200 بستروں کا ایک بڑا ہسپتال مکمل کر لیا ہے.
  • دین گروپ مختلف خیراتی امانتوں اور تعلیمی اداروں ہے کہ ہر سطح پر معیاری تعلیم فراہم کر رہے ہیں سپورٹ کر رہا ہے. دین بھی FPCCI، لاہور چیمبر اور کراچی چیمبر کی طرح قومی لاشوں کی تعلیمی اور صحت کے منصوبوں کے لئے اپنا کردار ادا کر رہا ہے.
  • دین کالج – دین گروپ چنیوٹ میں “DinCollege” کے طور پر نام سے ایک جدید گرلز کالج تعمیر کیا اور کالج چنیوٹ انجمن اسلامیہ کے زیر اہتمام کام کریں گے. DinCollege ستمبر، 2004 میں افتتاح کیا گیا گورنر پنجاب کے لیفٹیننٹ جنرل (ر) خالد مقبول کی طرف سے.